Ness23 Merhaba,grip oldu bebegım antıbıyotık kullanıyoruz suan cumartesi bexero asınının son dozunu olucak ama bır sorun yasar mıyız?
Aslicamm Ness23 bizim aşılar hasta olduğu zaman hep bi iki hafta otelendi iyileşsin öyle yapalım dediler
Ness23 Aslicamm tesekkur ederım antıbıyotık bu hafta bıtıyor haftaya yaptırım o halde ıkı doktor bısı olmaz dedı ama içim rahat etmıo