Senaaaatazeannee bu bebeğe göre değişir biz ama kullanıyoruz doğduğundan beri hiçbir sıkıntı yaşamadık bu ara Aptamil veriyorum yatarjen iciyo artık sadece büyük benimki Aptamil önceden gaz yaoardi artık yapmiyo mesela denemekten başka şansınız yok.
Sma nin confortunu deneyin o gaz sorunu yaşayan bebekler için