Prens_annesi07 Merhaba arkadaşlar oğlum bir aylık yüzünde birden sivilcenmeler meydana geldi .doktora götürdük egzama dedi ilaç verdi daha da artmış gibi bunu yaşayan anneler var mi tecrübenizi paylaşır misiniz ne yapmam gerekiyor, ne kadar surede geçer
Doga_Selin Merhaba benimde kızım 34 günlük bizde aynı sorunu yaşadık. Çocuk doktorumuz egzama dedi ve şuan farklı yatıştırıcı kremler denemeye başladık. Mustela Stelatopia intense kremine başlayağaız bugün. Gelişmeleri buradan bildiririm. Ayrıca bizde mukuslu kaka ve çok fazla ıkınması problemi vardı. Doktor besin alerjisi den şüphelendi ve kakayı laboratuvara gönderdi. Eğer besin alerjisi varsa ona göre tedavi seyri değişecek.
oykumoms Benim kızımda da oldu ilk aylarda kulağının arkasında egzama demişti doktor Krem verdi düzenli kullandıktan sonra geçti sıkıntı olmadı