Arkadaşlar dün çok kötü hasta oldum önce doktora gittim parol verdi gargara verdi boğazım çok kötü olduğu için hiç bi işe yaramadı gece acile gittim iğne yaptı 6 saat sonra emzirebilirsin önce sütünü sağ dedi ama komple göğüsleri boşaltıcakmıyım yoksa biraz sağmam yeterlimi bilgisi olan varmı ??