Kızlar lcden gömlek almıştım kendime. Gömleği çıkartırken kolları yırtıldı iki yerden ben şok oldum tabi. Hani makasla kessen filan anlarım ama bildiğin ipliklenip yırtıldı belli yani. Şimdi benim sormak istediğiim ben bu gömleği 300 e aldım 100 lira olsa umrumda olmazdı. Ben bu gömleğin kalitesizliğinden dolayı nereye şikayet edebilirim . MağaZaya götürsem geri almazlar müdürleriyle filan mi görüşmem gerekir