annedemir Tercihleriniz neler oldu? Ben suluk olarak Avent tercih ettim oğlum henüz 4,5 aylık ancak pipetli alıştırma bardağı alın diyenler var. Biberon da devam sütü için mi, şart mı, ne aldınız?
YaseminAren annedemir alıstırma bardagı da var ama mama ıcın bıberonndevam ve normal bardak gördükce elımde onunla ıcmek ıstıyor beceriyor da🤣🤣 tabı elıne vermıyorum ceysu var evde her yerde kapaklı onu daha cok kullanıyor🤣 pıpetlı bence erken 7 aylık 11 de falan alırım
Kbrbisi28 Biz alistirma bardagi almistik 6. Ayda hatta gec kalmissin demislerdi bana ama kizim hemen alisti su an bardaktan cok rahat iciyor birsey icmek isterse