Evet.ben her iki çocuğumun doğumunda da 40 gün içtim doğum sonrası.ama oğlumda değerlerim gayet iyiydi 40gunden sonra bir daha hiç gerek duymadım.lakin kızımı dogurali 26 ay olacak hala kan değerlerimde sıkıntı var🤦 demir depolarim boş görünüyor onca hap şurup fayda etmiyor en son aile hekimim ya dahiliyeye gidip kan iğnesi isteyeceksin ki zannetmiyorum onunda sana etkisi olsun en iyisi damardan takviye yapılması dedi sana onada vakit ayırıp bir türlü gidemedim😔