Merhaba sevgili anneler, tadımlarımız bitti 6.5 aylığız günde kaç öğün yemeli? Siz kaç öğün veriyordunuz ya da veriyorsunuz ve miktarı ne kadar? Şuan iki öğün yiyır her öğün sever ve yerse en az bir çay bardağı kasar oluyor. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻