semma007 Bebeğim 4 ayi biturecek doğduğundan beri ilk 3hafta hariç 10 saaten fazla ayakta uyutmak için her yolu denedim bitki çayı içiyorum sütten geçsin diye sakinleştirici yaramıyor ne yaparsam yapiyim uyumuyor her yolu deniyorum acaba bir geri ağrıyor farkında degilmiyiz hangi doktir gitmeliyiz bu durumdaki bebekler için bildiğiniz onerecehiniz danışman var mıdır ? Artık yirgunluktan bıktım gözlerim haata oldu oldu uykusuzluktan .
Ozlem2904 semma007 zaman doktoruna gitmelisiniz 😄😄😄 4, 6,8,9,10,11 ve 13.aylarda uyku gerilemeleri oluyor sevgili anne. 14.qydan sonra oğlumun uykusu düzene girdi hiçbir uykusu 20-30dk yi geçmiyordu gece bizilyon kere uyaniuordu
semma007 Deletedmom_62 evet her ikisinde var .sallaan yatağı var onada koyuyorum sallıyorum yine uyumuyor .sürekli esniyir ama uyumuyor , ninni çalıyorum uyumaz.memeye veriyorum yatağa koyunca uyanıyor , banyo yaptırdın yine yorulması uyumaz.cok yıprandım gerçekten acaba bir yeri agriyoe farkında degilmiyiz.
Deletedmom_62 semma007 canım kolik huzursuz bebekler normal besiklerde uyumaz sen benim dediğimi yap hamak al tavana asılan hamaklardan bak bakalım nasıl uyuyo benim kızım da öyleydi 2.5 ay uyku nedir bilmedik burdan yorumlardan görüp aldim 8 aylık hala onda yatiyo
Ipek222 semma007 allah kolaylık versin uyku zor iş bir de konuşamıyor derdini anlatamıyor bi sıkıntısı mı var diye düşünmekte de haklısınız inşallah bir çözüm bulursunuz 🙏🏻
semma007 Deletedmom_62 ben tavana asılan düşünmüştüm ama evde kiraciyiz o yüzden alamadım .çok haklısın aslında hamakta rahat eder
semma007 Ipek222 çok haklisin konuşabilse anlayacağım bence en zor dönem ilk zamanlari henüz anlamakta güçlük çekiyor insan. Doktora gidip bir muayene olalım belki bir yol gösterir .
Deletedmom_62 semma007 ben de kiracıyim ama beşiği kaldirinca orası kapatılır canım sorun olmaz bence
semma007 Deletedmom_62 benim eşim pimpirikli düşük bir çivi bile caktirmadi .o derece yapmaz izin vermez.