Keremikobayky Alaçatı çok pahalı bir yer maalesef. Evet güzel ama eğlence mekanları güzel. Bebekle gideceksen tavsiye etmem açıkçası. Festivaline gitmek için gideceksen civarındaki yerlerde konaklama yapabilirsin sabah arabayla bir saat yolculuk yaparsın hem iki yer görmüş olursun bence. Geçen yıl gittik minik Ege turu olarak. Alaçatıda konaklamadık Bornova’da kaldık geze geze gördük çok da keyifliydi. Öyle bir tur düşünebilirsin festival İçin de ona göre turu planlayabilirsin. Tabi bu benim tavsiyemdir. Kendinize göre yapacağınız güzel bir planla iyi tatilleriniz olsun 💕