Merhaba arkadaşlar 11 aylık oğlum 3 gündür ne yaparsam yapayım asla formül mama içmiyor 2 buçuk aydan beri formül mama ile besleniyordu ama artık içmek istemiyor neden olabilir nasıl tekrar içebilir? Ne yaptıysam içmiyor. Bu konuda bilginiz varmıdır? Ne yapmamız lazım?