Elifffff32 Bana krem önerebilir misiniz? Yüz kremi ve el kremi cildin kuruyor bu aylarda hep aloe vera süreyim mı? Saksıda var.Keçi sütlü sabun ile yıkayınca ölü deri dökülüyor
Marianne Elifffff32 eczaneden E vitamini alın onu için ve bol bol su. Yüzünüze de şi yağı sürün akşamları. Kuruluk sadece dışardan olan bir şey değil, vücut susuz ve yağsız kaldığında yaşanır.
Dimitrina_kovaceva Elifffff32 benim cildim aşırı kuru mesela burun kenarlarım falan pul pul dökülür eğer nemlendirmezsem. Zaten saç derimden de egzama tedavisi görüyorum. Bana iyi gelen kremin linki bu https://ty.gl/mgqn6rpizh gratiste de satılıyor. Gerçekten çok beğeniyorum. Bir de gece kremleri oluyor gece uyurken sürüp sabah kalkınca yüzünü yıkıyorsun. Güneşe çıkmaman gereken kremlerden bunlar. Öyle kremler de cidden çok güzel. Benimkinin linkini bulursam sana atarım. Çilek şeklinde kutusu var. Aynı markanın elmalısı falan da vardı sanırım. Migros’ta görüp almıştım sadece çileği çok sevdiğim için. Ama cidden işe yarıyormuş 😊
Nur2021 Elifffff32 birisi bana mineaderm c vitamini onermisti, bunu kullanirsan nemlendiriciye pek gerek olmuyor diye
Sevde123 Elifffff32 benmde pul pul dökülüyor yüzüm malesef. Akşamları bol bol cerave sürüyorum baya rahatlatıyor
SeverusSnape Elifffff32 nivea yoğun bakım kremi. Bi de tüp arko krem. Bu ikisinin çözemeyeceği şey yok :)