Merhaba, benim bebeğim 4.5 aylık ve doğduğundan beri sakindi. Gündüz 2-3 saat uyuyordu en az. Sadece bir sıkıntısı olduğunda ağlardı. Mızmız bir bebek değildi. 1 haftadır ablamlarla beraber annemlerde kalıyoruz ve ablamın 2 oğlu var. Biri 7 diğeri 5 yaşında ve aşırı yaramazlar. Bebeğimi onlardan olabildiğince izole tutmaya çalıştım ama yinede seslerinden uyandığı çok oldu. Bebeğimin yanında kavga dövüş ettiklerinde bebeğim strese girip ağladı hep. Alışır diye düşündüm ama sanırım travmatik oldu bu süreç. Çünkü 3 gündür eve dönmüş olmamıza rağmen huzursuz. Gündüz uykusu nerdeyse kalmadı. Sürekli ağlıyor. Sizce yeğenlerimin etkisi olabilir mi? Benzer durumu yaşayanlar bununla nasıl başa çıkıyor? Ablası abisi olan bebekleri nasıl koruyorsunuz? Ben mi fazla hassasım acaba?