Selinsuuu Arkadaşlar kizim 3 aylik bayramda oksurmeye basladi augmentin verdi dr ama bogazndaki balgam gecmiyor dogal bir oneriniz var mi
Selinsuuu 2cocukluanne222 burnunu aspiratör ile temzliyorum kac gündür ama kizardi iyice cok huylaniyor yazık yavrum