muratnannsi bestlak damla kullanmaya başladım 🥲 eskisi gibi olmasa da goguslerim ise yaradı çok şükür eğer emzirmek istiyorsanız tavsiye ederim, belki terbiye olanlarda vardır da benim bebeğim emiyrodu emiyordu yutkunmuyordu süt yoktu yani, benimki terbiyesiz olmuştu 😁