Bende en baştan beri hiç kalın giydirmedim hatta kızım tam 2 aylık olana kadar kundak hiç yaptırmadı şuan da 2,5 aylık oldu yatarken kesinlikle yelekle vs yatırmıyorum sadece zınım üstüne ince bir uzun kollu altına da pijamasını giydirip kundaklıyorum uyandığında ilk kundakla birlikte emziriyorum ayıldıktan sonra diğer odaya geçiceksem örme yeleğini giydirp geçiriyorum eğer gece terlediyse ki genelde hep terliyo diğer odaya geçmeden zıbında dahil bütün kıyafetlerini değiştiriyorum yine yeleğini giydirip geçiyorum onun dışında iyice ayıldığında yeleğini de üstünden çıkartıyorum bu şekilde yani