12345678990 Momylion hayır istemiyordum bebegim 7 aylık spiral takacam adet olmadıgım için gebelik testi istemiştiler
YaseminAren 12345678990 benım de 7 aykık var evde 15 gundur adet olmadım teat 2 gun ınce yaptım cıkmadı bısı bugun yıne yapcm sonra doktora gıdıcem ama cok cok korkuyorum
kubra_071 Bende 1,1 çıkmıştı agrım olduğu ıcın gıtmıstım kasıklarımda enfeksıyon var dedıler bir hafta sonra güne agrım oldu röntgen cektıler normal gaz var dedıler ama kan testı yapmamışlardı sonrakı gün test aldım bır baktım hamıleyım ve 7 aylık kızım var 😑
YaseminAren 12345678990 ben 30 gunluk anneyken oldum ve her ay tam gununde oldum o yuzden cok panık oldum bu ay