Kızlar bebeğim 2 yaşında ve ilk doğduğunda kalça ultrason temiz gelmişti. Ama şuan fark ettikki oğlum sürekli bi bacağını yamuk atıyor sürüklüyor sanki ağrıyo diye getiriyor çevremde herkes bunu söyledi bacakta sıkıntı var diye dr götürdüm ortapedi sıraaı bulamadım normal çocuk acile gittim bişey yok gecer dedi röntgenle baktı ama geçmedi özele gitmeye imkanım yok saatlerce araştırdım dediği her şey var ilerde engelli olıyorlamış başına gelipte düzelen varmı lütfen içimi hafifletin,