Emziği yeni bıraktırdım diş bir yandan emzik bir yandan deyince gece kalkmaları çoğaldı.Ağrı kesici verdiğimiz halde gece mutlaka kalkıyor ve ağlıyor.Ayağıma alıp sallıyorum biraz rahatlaması için lakin uykuya geçişi çok zor oluyor.Bu süreci yaşamış yada yaşayan annelerim bu neden oluyor ? Ne zaman geçer ? Neyi yanlış yapıyorum.🥲