Maalesef çoklu besin alerjimiz var. 1 Aydır hiç bir şey yemiyorum nerdeyse ve 1 ayda 5 kilo vererek 52 kiloya düştüm. Bizim de bağırsak tepkili kanlı mukuslu kakamız ve geçmeyen pişiğimiz var. Kahvaltıda zeytin ekmek ve yeşillik yiyebiliyorum sadece. (Marul, dereotu, yeşil soğan) öğlenleri genelde patates haşlayıp salatasını yapıyorum. Akşamları da sebze yemekleri, taze fasülye, kabak, pırasa, biber dolması gibi. Yeni yeni kuzu eti denedim tepkisi yok gibi. 1 ay oldu ama hala 2-3 günde bir nokta şeklinde kan görüyorum. Doktorum 1 ay daha diyete devam edip sonra diyet açmamı söyledi. Bağırsakların toparlaması uzun sürebiliyormuş.