Aselcigm Sevgili Anneler merhaba, iki gecedir çok yoğun bir boğaz ağrısı çekiyorum. Genzimde de kuruluk var. İlaçsız doğal yöntemlerle nasıl çözebilirim? 2 aylık bebeğim var emziriyorum. Ona geçmesinden de korkuyorum🥹
Babyboyss Aselcigm Geçmiş olsun aynı şekilde bnde öyle rahatsızlandım Pekmez tereyağı kaynatıldığında göğsü yumuşatıyor
Nuratlasbaby @“Aselcigm” Aynısı oldu ben 2 3 gündür parol iciyorum parol icebılıyor xaten emziren anneler ve ıhlamur ıctım bol bolmlımon bal ekleyerek gecti