Merhaba 14 günlük bebegim var sütum çok az ve 14 gündür iyileşmeyen göğüs yaralarım var kanama iltihap da oldu. Sağıyorum günde 50 cc ya çıkıyor ya çıkmıyor. Ağlayarak emziriyorum. Ama doymuyor 6 günlükten beri mama vermek zorunda kaldim açlıktan uyumuyordu. Sütun yok mu, mama mi verdin, mama verdin diye böyle ağlıyor gazını çıkaramıyor. Ben çocuğumu emziremedigime mi yanayım, sanki keyfimden mama veriyorum. Siz nasıl baş ediyorsunuz.? Gizli gizli ağlayıp yutkunup duruyorum.