Blgdnz-99 Merhaba, bebeğim 4 aylık. Hasta değil ama öksürüğü var. Doktor karadut şurubu verdi günde 3 çay kaşığı kadar. Ama bana çok yoğun bir şey gibi geldi kullanan var mı?
Marselinannesi Blgdnz-99 bebeğiniz çok küçükmüş o kadar tatlı birşeyi vermeseniz daha iyi. Başka bir çocuk doktoruna daha gidin bence. Öksürükle bileklikte ağzına balgam geliyor mu ya da burnu tıkalı mı?
livanurvealpinannesi61 Blgdnz-99 karadut alerjiktir 12 ci aydan küçük bebeklere verilmez. Öksürük şurubu neden yazmadı size. 4 aylık bebeğe karadut şurubu verilmez.
Blgdnz-99 Marselinannesi Marselinannesi balgam yok ama burnu tıkalı. Tükürükten gibi geldi bana. Doktor da hafif boğazı kızarık ama bir şey yok dedi. Kıvamını görünce zaten çok şaşırdım. Dediğiniz gibi başka doktora da gösterelim. 1 saat önce uykusunda öksürüp çok şiddetli kustu yavrum.
Marselinannesi Blgdnz-99 öksürük nedeni genelde balgam oluyor. Hatta bebekler genelde balgamlarını kusarak atıyor. Burnunu sürekli serumfizyolojik ve aspiratörle temizleyin çünkü bebekler ilk 6 ay ağızdan nefes almayı bilmez. Çok geçmiş olsun
livanurvealpinannesi61 Blgdnz-99 benim kızıma doktor prospan vermişti 6 aydan küçük bebeklere prospan veriyoruz demişti. Bitkisel olduğu için. Siz bilirsiniz ama karadut 4 aylık bebeğe verilmez. Prospan 1 ci aydan itibaren veriliyor.
Blgdnz-99 livanurvealpinannesi61 yok vermem artık hasta değil sonuçta acil bir durum yokken boşuna olur sağolun