aşımızı olduk,karma ve verem aşısı.bir diğer bebek daha vardı biz gittiğmzde,onun hemşiresi farklıydı ona rotada yaptılar biz bir ay sonra yaptrcz sordum kendi hemşiremize rotadamı vardı konşmamştk die isterseniz bir ay sonrada olur isterseniz şimdide alın yapalım dedi bende bir ay sonra olsun dedim.bebekten bebeğe değişiyor ama benim bebeğim şimdilik iyi ağlamadı çok,önceki bebek bayağı ağladı ama.eve geldik calpol verdim hemşire eve gidince emzir calpol ver bir çay kaşığı dedi öyle yaptım şimdi uyutuyorum inşallah bugünmz böyle uyuyarak geçer gecede mahvolduk çünkü hiç uyumadı.şimdilik böyle,bir de iki saatte bir ateşini ölçcm umarım yükselmez yine yorumumu güncellerim gün içinde bakalım,bütün aşı olcak bebeklere şimdiden gelmiş geçmiş olsun😊