Busevci bize aşı olur olmaz klinikte verdiler calpol, aşının hemen peşine. 4 saat sonra ateşi ne olursa olsun yeniden verin dediler. 37.2 gördük Max, ikinciden 4 saat sonra yine calpol ve devamında atel takibi ve gerekirse calpol dediler. Yani ateş bilgisini yine de kliniğimiz ile paylaşın tabii ama nihayetinde aşıdan ise yan etkidir ve o kadar aslında..