Ben bugün oldum kızlarrr
Gamzeblg nerede oldunuz ilk doz mu ?
Gamzeblg 2.dozunu oldum bende bugün, şifa olsun
Gamzeblg olacaktım 26 sınır dediler 27 yasimdaydim Yaptırmadım
Gamzeblg merhaba herhangi bir yan etki var mı baya olmuş ama ne düşünüyorsunuz
Zumra2505 ilk doz özel hastanede oldum
elifarenb elif hnm oldum ama tedirginde olmadım değil sizdede oldumu 😊
Norveckizi 9 lusunu olabılıyorsunuz 42 yaş sınır