Martcocugu Merhaba, 2 aylık olmak üzereyiz raporum muhasebede işlendi ama doğum parası almak için bi yere başvurmam gerekiyor mu acaba
Balalis Martcocugu SGK yi arayın yarın 182yi durumu öğrenin. Bazen işyerleri doğum iznine çıkıldığını bildiriyor ama doğum yapıldığında bildiremiyor siz kontrol edin paramın yatmasını istiyorum diye talep edin.
Martcocugu Yncatc benm bi tanıdığım çın da öyle olmuş ama bakalım bu muhasebe farklı yarın sorayım bakalım
Ecemilay SedaveEla şirket aylık maaş şeklinde ödüyorsa toplu para vermez aylık olarak bende istedim ama şirketim kabul etmedi rapor bitimi toplu yatırdı