Arkadaşlarım öncelikle hayırlı geceler. 2 gündür yediklerime dikkat ediyorum. Limonlu su , kahve, kayısılı bitki çayı, tüketiyorum. Kahvaltı da. 1 buçuk ekmeğe yakın yiyen ben ceyrek yiyorum şimdilik. Spor da yapıyorum. Size birşey soracağım affedersiniz sık sık küçük abdeste cikiyorum ödem mi atıyorum sanki birazcık karnım gitmis de 🥰