Aysegizem1 garipmiş gerçekten çünkü üyelikte tüm kişisel bilgiler alınıyor imzayla üye olunuyor, benim kayınpederim partinin il yöneticisi cebinde üyelik kağıdıyla gezer yakınlarınızda varsa aklıma tek seçenek o geldi, ama şaşırmamk lazım zaten her bilgimiz apaçık meydanda