Merhaba hanımlar cuma evlilik yıl dönümümüz dışarda yemek yemek çok pahalı artık bende çocuğu anneanneye yollayıp baş başa yemek yiyelim diye düşündüm ama aklımda hiç bişi yok şarap alıcaz büyük ihtimalle menü önerileriniz bekliyorum (bu arada eşim köfte dışında et yemez) ne yapabilirim???