Oğlum çok hiperaktif bir çocuk bu zamana kadar öyle böyle sözümü dinlerdi.Evet inatçılığı var ama son dönemde yapma etme dur dediğim ne varsa hiç takmıyor.Mesela bayramda gezmelerde çok yakın olmadığımız kişilerin evinde bile koltuk tepelerinde dolanma,atlama, zıplama,cam önlerinde durma gibi hareketlere girişti.Evet çocuk bu tabi yapacak dersiniz belki ama biliyorsunuz herkes aynı düşünceye sahip değil.Benim içim rahat etmedi misafirlikte bu derece beni takmadan davranması.Bu gibi durumlarda siz nasıl başa çıkıyorsunuz varmı sihirli sözcükleriniz 🙈 Aklıma son yaşadığımız olay olarak bu geldi.Genel olarak ikna yöntemleriniz nasıl hepimize fikir olur diye böyle bir post açmak istedim 🙃