Doganinannesiyim ben 😁 epiduralli normal doğum yaptım 😁 8 cm açılmam olana kadar da iğneyi vurdurmadım çünkü sancılarım dayanılmayacak gibi değildi 😁 iğne vuruldu hemen doğuma girdim 😁 yalnız iğne muazzam bir şey o buz gibi sıvı omirliğinizde hissediyorsunuz benim çok hoşuma gitmişti 😁 bende hiç bel ağrısı kalmadı ama 3 gün boyunca keşke ölsem dediğim bir baş ağrısı yaşadım oda kafein tüketmek gerekiyormuş beni uyaran olmamıştı 🤷🏻♀️