Adenmoms68 Arkadaşlar merhaba bebeğime hip mama denedim ama ishal yaptı cok sulu ve sürekli her beslenme arkası kakasını yeşil yapıyor bıraktım suan ama bişey olurmu
kasimonbes Adenmoms68 normal canim Hipp kolay sindiriliyor o yuzden. Yesil olmasi da mama ile beslendigi icin
maniera Adenmoms68 ben uzun süre oğluma kullandım böyle bi sorun yaşamadım ama organic kombiotic kullandım kakası katı olmadı diğer mamalar gibi kabızlık yaşamadı rengi yeşil olmadı hipp in hangisini kullandınız
uygararas123 Adenmoms68 canım ilk defa mı verdin anne sütü harici bende ilk defa anne sütü dışında verdim görümcemin arkadaşı almış hero baby aynısını bende yaşadım yemyeşil koyu yeşil kaka yaptı
kasimonbes Adenmoms68 yani ben hipp kullanıyorum dogdugundan beri saglik acisindan bir sorun gormedim kg alimi da iyiydi
ysmnprltn Bebeğiniz huzurluysa sağlıklıysa normal ama mamadan sonra huzursuzluk oluyosa besin alerjisi olabilir
Gulcannm Ben de aynısını yaşadım annenin ön sütü çok doyurucu olmuyor ve bebek zadece ön sütü içince kakası yeşil oluyor hipp mamada annenin ön sütü gibi yoğun be doyurucu değil buyüzdendir