Mgf sürekli serum fizyolojik yapmıyorum ihtiyaç duydukça yapıyorum genel de yüzünü yıkarken burnunu sümkürtür gibi yapınca ya hapşırıyor ya çıkıyor bazen kulak çubuguyla ufak müdahale edip temizliyorum 🫣 bu aralar gripti çıglık kıyamet ama yapacak bi şey yok babası serum fizyolojik yapıyor sonra o tutuyor ben aspiratörle çekiyorum normal de asla aglamasına müsade etmem elimde olan bi şeyse ama onun iyiliği için yapmak zorundayım keza ilk gün çok agladı kıyamadım çok yapmadıgım için geniz akıntısı oldu balgamlı öksürüge döndü şimdi yapıyorum valla zaten bırakana kadar çıglık atıyo aglıyo sonra hemen susuyo