Arkadaşlar aslinda tam otizm belirtisi yok ama hem kuşkularım giderilsin hem gelisimini daha iyi desteklemek için genel bir durum kontrolu için devletten randevu aldim. Çocuk ve ergen ruh sağlığı kliniginden aldım. Acaba doğru bir bölümden mi aldım yoksa baska bir bölüm mü bakar. 17 aylik oglum.