Duygu29 Alparslanmoms_ sadece anne sütü; ama 4. Ayına kadar dolu dolu 6 çişli bez alırdım. Şimdi sık sık değiştirsemde toplamda 3 dolu dolu bez oluyor. Doktor büyüdükçe çişte azalır dedi ama bilemedim
Alparslanmoms_ Duygu29 Bizim de anne sütü son zamanlarda bez sayısın da azalma var 4 ya da 5 çişli bez alıyorum kaka da 2 günde 1 yapıyor