Elfnaz08 sgk ya başvuruyorsun ama iş yerinin bağlı oldugu sgkya başvuruyorsun. İban verirsen oraya yatırıyorlar 2 parça halinde. Sonra sosyal hizmetlere gidip süt parası 300 küsür lira ve ilk çocuk için olan yardımı alıyorsun 180 lira onlarda ptt ye yatıyor