Merhaba arkadaşlar benimde annem uyuz hastalığı geçiriyor vucudu komple yara içinde losyon krem ve hap verdiler onun kaşıntısı azaldı fakat 1 yaşında bebeğim var onda kaşıntı başladı bende başladı ama vücudumuzda gözle görülür bi pütürlü yok her gün çarşafları değiştirip beyaz sirke ile yıkıyorum elbiseleri evin her yerine sirke sıkıyorum ama içim hiç rahat değil çocuğuma geçmişmidir diye bebek için önerebileceğiniz bir şey varsa Allah rızası için yardım edin uygulayayım yavruma.