Papatya1234 2 aylıkken bacaktan yapılan aşıların Rapel tekrar. Dozları prevenar (kpa) karma aşıda (pentaxim) 4 aylıkken yapılıyor 2 adet bacaktan
Duyguates28 Papatya1234 siz yaptırdınız mı peki bunları devlet yapmıyor mu neden özel doktorum yapmak istedi ki ? Tanıdığım herkes bebeklerinin bu aşıyı olmadığını ve hiç duymadığını söylüyorlar
jd16 Duyguates28 ha özel ha sağlık ocağı doktoru ne farkeder canım? Buna niye takıldın. Bunlar devlet aşısı mı diye sorsaydın ve gelmek istemiyorum sağlık ocağında yaptırırırm deseydin olur biterdi. Doktorun çağırma sebebi aylık rutin kontrol, gelmişken de aşılarını yaparım demek istemiş. Biz çok nadir sağlık ocağı gördük çünkü zaten özele gidiyor çocuk her ay. En azından ilk 6 ay. Aşıları da aylık kontrolde yaptırdık özel devlet tüm aşıları.
Mercosey Duyguates28 aşı 4. Ay aşıları. Yani şey gibi düşün parasetamol dememiş de calpol demiş gibi. Markasının adını söylemiş.
Papatya1234 @“Duyguates28” Duyguates28 devlet aşıları bunlar ücretsiz her yerde aynı sağlık ocağında da hastanede de özel doktorun gitmişken yapılır die söylemiştir size korkmanızı gerektirecek bi durum yok
beybiliko Duyguates28 4.ay aşılarının markaları, doktorunuz yanlış bir işlem yapmamış, sadece tıbbi olarak ifade etmiş, biz özel hastaneye gidiyoruz aşıları da orada yaptırıyoruz, herkes sağlık ocağında yaptırmak zorunda değil