Yasemin23 anason derler papatya derler rezene derler sarı kantaron derler hatta yetmeyip bebeğine içirirsin yine de fayda etmez. Bence uyumayan bir bebek olduğunu kabullenmeniz sizin için iyi olur çünkü aynı süreçten hala geçmekteyim ve inanın uyumuyorsa uyumuyordur. Sadece 5. Ayına girince uyku saatlerini düzenleyin biraz daha iyileşme oluyor