Kızlar bebeğim çok gazlı akşamları sancıları başlıyor. 55 günlük olduk bugün bi arkadaşım kimyon tohumunu kaynat 2-3 çay kaşığı ver dedi. Ben verdim işe yaradı dedi. Emin değilim gaz damlası kullanıyorum ama çok huzursuz halen daha veren var mı zararı olur mu? Ne yapsam bilemedim