11 günlük bebegim var anne sütüm yetmeyince mama vermeye başladım bir kaç gündür 60 ml olarak veriyordum bugün anne sütü+60 ml mama verdim büyük tuvaletini yaptı agladı açken agzını açmasından anlıyorum 30 ml daha yaptım baktım hala istiyo 60 ml daha yaptım 30 ml kadar içti uyudu çocuk çatlıcak diye ödüm koptu bu kadar yemesi normal mi doyunca bırakıyo endişeliyim 🥺