guzelsena Kızım5 ay 20 günlük bahtaniye ile sallayıp uyuyor sadece acaba sağlam ve güvenilir hamak beşik önerebilir misiniz 🤦🏻♀️
Pasammm guzelsena canım.bende senin gibi battaniyede salliyordum hamak beşik aldım rahatladim ben öneririm 👍
Yagmurmert guzelsena bende hamak beşik de sallıyorum çok rahat ettim. Annem almış kızıma. Hep onda yatırıyorum hem rahat hem kızım çok seviyor. Bende yorulmuyorum.
Deletedmom110 guzelsena ben svava kullanıyorum gece gündüz onda yatıyor. Çok memnunum ama bir iki aya yatamaz artık şu an 5.5 aylık. Çünkü tutunup kalkmaya başlayınca sıkıntı olur. Park yatağa geçicez. Sizde boşuna almış olursunuz bence🤷🏽♀️
Yasmus Biz ayakta sallamayı kucakta vs onları geçtik birkere öyle çarşafa dolayıp salladılar bebişimi alıştı zaten ağlak bi bebeğim var çok iyi oldu eskiye nazaran tavsiye ederim