Abc_1010 ben ilk 3 ay düzenli kullandım bagirsak sistemi gelişmediği için sonra bıraktım şu an antibiyotik tedavisi görürse eğer sonrasında kullanıyorum rutinde şart değil hatta zararları bile olabilir çünkü bağırsaktaki baskin bakteri popülasyonunu değiştirebilir. Ben antibiyotik sonrası kullandigimda da farklı markalarda farklı suş icerenlerden vermeye çalışıyorum