Aysema01 Dört günlük bebeğim sarılık oldu ve çorluda iyi çocuk doktoru yok diyorlar. Öneri yapabilir misiniz
Labellda Aysema01 Özel kliniği var Ahmet Doğan kuzenim oraya göturuyordu hatta kan almadan sarılık değerini makinayla ölçuyorlar çok geçmiş olsun
Sadeturkkahvesi Aysema01 sanırım vatan hastanesi ordaki en iyisi. Ve tüm çocuk doktorları iyi diye duydum
iloeo Aysema01 kesinlikle ahmet doğan. İlk zamanlar çok yardımı dokundu bize. Çok ilgili bir doktordur kendisi.