Yenidenanneoluyom mervealtylr 3. Kutuyu kullanıyorum. Her kutuyu almadan önce degistirsem mi diye düşünüyorum. Sonra gazında kakasinda problem yok deyip vazgeciyorum. Bazen aşırı kusuyor ictikten sonra. Bazende 1 saat sonra acıkıyor. Ama degistirmedim de. En azından mama ve meme olarak devam edebiliyoruz.
Berill_ mervealtylr hip çok güzel mama ben ilk doğduğunda oğluma hip kullanıyordum sadece ilerleyen zamanlarda kilo alımını gelişimi çok azaltıyor 👀 oğlum şuan 1 yaşında ve 11 aydır sma optıpro kullanıyorum çok çok çoook memnunum kesinlikle bi deneyin 👍
Melis1706 mervealtylr hic bilmiyorum ben sma optipro kullaniyorum saglik ocagindaki doktorumuzla bebek hemsiremiz en iyi mama oldugunu soylediler bende onu kullaniyorum acikcasi ne gaz ne kusma ne kabiz hic bisi yasamadim kilo alimida iyi durumda
mervealtylr Yenidenanneoluyom bende kusma olmuyor şuan 1 buçuk aylık prematüre kabızlık yaptı ilk kullandığımda somra düzelmişti geceleri bir kere kaka yapıyordu şimdi iki gündür yapamayınca fitil attım ama nereye kadar😤
Yenidenanneoluyom mervealtylr biogaia kullanıyorum ben. Akşamları mamaya damlatıyorum ya da direk kaşıkla ağzına veriyorum. Her gun bir kez de olsa yapıyor kakasını. Benim oglumda 36+5te dogdu. Simdi 1 ay 17 günlük oldu.
Melis1706 Ruveyda1912 Comfort gazli bebekler icinmis aptamilde nasil varsa sma da da o fark varmis ben meme+mama gidiyordum sonra mamaya dondum
zumra-19 4 aylık bebeğim 2500 doğdu 2200e düştü sütüm olmadı ilk günden kullanıyoruz kilo alımımız gayet güzel ilk zamanlarda gaz problemimiz oldu doktorumuz hızlı kilo aldığı için olduğunu söyledi