seninanonim lena L koltuk takımım var antrasit renkli keten kumaş. Koltuk rahat konforlu fakat kumaş kalitesi çok kötü yıllardır kullanılmış gibi ki örtülü kullanıyorum. Uzaktan seçtim yakından görsem asla almazdım belli bir süre sonra kumaşın değişmek istiyorum