Bağırmayan varsa gerçekten ellerinden öperim ya sonsuz sabrı vardır o kişinin eli öpülesidir çünkü🤭 3 yaşında ve son 2 haftadır huy değiştirdi çocuk acayip inat oldu uyku saati gelir uyumak istemez ağlar, dışarda oluruz uykusu gelir eve gitmek ister ağlar tuhaf oldu uyumlu çocum değişiverdi inat oldu sendroma mı girdi ne “sensiz ben napardım annecim” diyen çocum “anne seni istemiyorum” diyor bu ara tabi ki sakin kalmak mümkün olmuyor bazı anlar🤦🏻♀️ Allahım bu geçici bir süreç olsun Yarabbim🙏😅