Zynp555 yarıyor canım çünkü ne kadar dipdibe olsakta herşey eş yardımında bitiyor sen tek başına çocuk büyütmek desteksiz yardımsız çok zor ama ben yapım gereği çok sinirli asabi
Tahammülü olmayan bir insanım çevremde başka biri beni bu kadar sinirlendirse dalarım herhalde ama evlatlarıma yapamıyorum onların bana bakışı dokunması ruhumu okşuyor bana ilaç gibi geliyor ben çok uykusuz geceler geçirdim çok zamanlarım oldu dinlenemediğim dışarıya çıkmaktan nefret ederdim koştura koştura eve geldiğimi bilirim ağlaya ağlaya kendini parçalardı ne yapcam bağırsam ki elime ne geçecek vicdanım rahatsız olur.