Esma1993 bizdede uzamış sarılık vardı anne sütündende şüphelenip bikaç gün süt vermeyip mama verdik sonra ölçüm yapıldı , bi değişiklik olmamıştı . Anne sütünden değilmiş emzirmeye devam etmiştim. Birçok şeyine bakıldı herşey temiz çıktı, ama sarılığı 2 aydan fazl sürdü. Ama fototerapi alacak kadar yükselmedi çok şükür